?

Log in

No account? Create an account
open the door, sucker, it's zorak! here to kick your asssss the… - here is where i live

> Recent Entries
> Archive
> Friends
> Profile
> <3

me!
contact info
writing/art journal
flickr
youtube
last.fm
social networking and potential boning
okcupid
myspace
facebook

February 15th, 2002


Previous Entry Share Next Entry
03:09 am
open the door, sucker, it's zorak!
here to kick your asssss


the funniest part of this is that it's not actually zorak singing, it's the guy who writes his songs doing it himself (as a test run or something, i think). and he has a total boyband voice
state: it is the yes!
np: Zorak - I'm Gonna Kick Your Ass

(12 shots upside the head | en garde!)

Comments:


[User Picture]
From:xsxedulcetcryx
Date:February 15th, 2002 10:27 pm (UTC)
(Link)
DAN!!!! HELP!!!!!!!
i can't make hearts anymore!!!! they took em awai from me!!!! ehhh!!!

[User Picture]
From:kingnixon
Date:February 19th, 2002 12:28 pm (UTC)
(Link)
but you made a heart right there....... ?
[User Picture]
From:xsxedulcetcryx
Date:February 19th, 2002 07:07 pm (UTC)

Re:

(Link)
that isn't a heart. it's this little box... it doesn't look like a heart on mi screen... ehh... why not??

xox
[User Picture]
From:kingnixon
Date:February 19th, 2002 07:12 pm (UTC)

(Link)
it doesnt? that's weird, it does for me.. i dunno

to make up for it, i shall draw you a mighty heart....
/\/\
\  /       <------- mighty!
 \/
[User Picture]
From:xsxedulcetcryx
Date:February 19th, 2002 07:19 pm (UTC)

Re:

(Link)
OH!!!! that's soooo sweet!
hearts to you too!!!

xox
[User Picture]
From:kingnixon
Date:February 19th, 2002 07:57 pm (UTC)
(Link)
yayyy :D
[User Picture]
From:bertho
Date:February 16th, 2002 05:18 pm (UTC)
(Link)
GIMME!
[User Picture]
From:kingnixon
Date:February 19th, 2002 12:28 pm (UTC)
(Link)
next time i see you on aim, you may have it
[User Picture]
From:bertho
Date:February 19th, 2002 12:32 pm (UTC)
(Link)
Then get your butt on.
[User Picture]
From:kingnixon
Date:February 19th, 2002 12:46 pm (UTC)
(Link)
woah you're on? i just assumed you werent cuz you never are..
[User Picture]
From:bertho
Date:February 19th, 2002 01:04 pm (UTC)
(Link)
This is true.
[User Picture]
From:kingnixon
Date:February 19th, 2002 01:06 pm (UTC)
(Link)
LIES

> Go to Top
LiveJournal.com